söndag 12 oktober 2008

Så ja...





Nu har man hunnit slappa ett tag efter maten.
Blir att slänga sig på soffan igen om 1 timme och se på Ensam mamma söker.
Mina fina skinnstövlar jag fick av mannen har ni på bilden ovan.
Känns skönt att jag äntligen hittat en stövel som jag får på mig och som inte har någon hög klack.
Med andra ord kan jag jobba en hel dag utan att ha fötter som skriker AJJJAJJJ efter arbetsdagen.

Sedan shoppade vi lite saker till Tindra och gjorde en liten egen hall till henne under trappen.
Blev helt perfekt.
Kan inte fatta att denna lilla tös har så mycket kläder.
Undra vad det beror på?
Fast nu har jag faktist blivit bättre på att köpa och unna mig saker själv.
Tidigare var allt man handlade bara till Tindra.

Denna söndag har helt enkelt varit en riktigt njutar söndag.
Längtar som ett tok till nästa helg.
Då ska vi ha personalfest, hela personalstyrkan på 3 brudar.
Blir kul att träffas och umgås utanför jobbet.

Morsning!

Inga kommentarer: