torsdag 11 februari 2010

Bromsa

Nu har jag bromsat in för kvällen.
Känns som att jag mer eller mindre har stressat runt hela dagen i dag.
Åkte in till stan efter att jag lämnat Tindra på dagis.
Hittade lite roliga saker som följde med mig hem.
Överdragsbyxor till T, Korgar till hallen, Chockladkort som kommer skickas till goa vänner, Hemlisar till söndagen!
Sedan hämtades Tindra från dagis & vi fixade mat tills pappa kom hem från utbildningen i Umeå.

Packade in oss i bilen för att brassa iväg & hämta Andreas nya mobiltelefon.
Så nu är hans kväll verkligen räddad.
Jag kliar mig bara på huvudet, fattar nada av den.
Fasiken vilka avancerade grejjer dom kommer med nu.
Han visar mig vilket väder det blir dom kommande dagarna, aktierna osv...

Så i kväll blir det att ligga på sofflocket & se Kniven mot strupen för min del!

Inga kommentarer: