lördag 13 februari 2010

Härligt värre

Man kan inte annat än bara njuta av det härliga vädret som det bjuds på i dag.
Vi har hunnit vara ute nästan hela förmiddagen.
Sedan har vi även hunnit med en tur till Naturkompaniet & inhandlat en trio av hopfällbara muggar lr vad dom nu kallas!
Sedan hittade jag & Tindra även en mössa var.
Helt perfekt, jag har juh bara en mössa som jag använder så en grön gjorde sig vrkligen perfekt för mig.
Tindra den lilla rackaren fick sig en brun mössa.



Sedan tog jag mig en tur runt stan och hittade solglasögon & byxor till Tindra.
Kollade även om det fanns fler av korgarna som jag köpte tidigare.
Men man kan inte ha tur i allt så ev skulle dom få hem fler av dessa senare.
Så jag hoppas verkligen!!!!!

Vi tog oss även en sväng bort till pappsens jobb för att dricka lite god chocklad.
Så nu är vi hemma & slappar lite tills det är dax att åka i väg på middag & kvällsmys hos Fam Hälldahl/Sedin!!!

Inga kommentarer: