måndag 8 februari 2010

Flög

I går efter alla hade åkt blev jag så fruktansvärt trött.
Vill säga att jag gjorde kväll tidigare än vanligt.
Larmade huset innan jag la mig eftersom A ändå inte skulle ut.
Men vaknade vid 23 snåret av att larmet tjöt för fullt.
Då var A tydligen i garaget, fasiken nu var det 2:a gången som han lyckades starta larmet.
Jag flög i allafall upp ur sängen och försökte stänga av det.
Men det gick inte, tack o lov lyckades vi får tyst på det och givetvis hann väktaren ringa oxå.
Tack & lov så vaknade inte Tindra, men jag var alldelens för pigg för att kunna somna om!

Över till dagen då så tog vi oss en sväng på stan innan dansen.
Köpte en ny dansdräkt åt Tindra och leggings.
Sedan blev det hårsnoddar & spännen.

Nu är lilla bruden duschad & snart dax för sängen.
Själv ska jag lägga mig på soffan & se Familjen Annorlunda samt Spårlöst!
Sedan blir det sängen för mig med.
Har lite sömn som jag måste ta igen sedan helgen!

Inga kommentarer: