söndag 14 februari 2010

Kärlekensdag!

Så härligt att det är kärlekensdag i dag.
Vi har bara myst med familjen sedan bjöd vi våra mammor på middag i dag ute i Bredbyn.
3 rätters buffe vilket verkade väldigt uppskattande.
Vi bli väldigt mätta & snacka om service.
Tindra den lilla sessan fick äta helt gratis.
Dom var så snälla & gulliga där, dit kommer vi åka fler gånger!

Sedan nu på kvällskvisten åkte jag & älsklingen i väg på bio.
Vi såg Farsan.
En film helt i min smak & tur att jag hade näsdukar i jackfickan sedan T var snuvig.
Dom blev använda!!!
Jag har blivit så bölig sedan Tindra kom.
Filmen får 10 solar av 10 helt enkelt.

Tindra fick kärlekspresenter av oss i dag...
Barbapappa för hela slanten, blev trosor & ett gosedjur av Barbapappa så klart.

Pappa i huset fick...

Ja som ni ser en klocka.
Kände att vi behövde en lite ny vän i köket så då passade jag på!

Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag smurfa vidare & kika lite mer på Tradera.
Tror att både jag & min vän Mariette fått någon slags Traderadrog i oss ;P

Inga kommentarer: