onsdag 24 februari 2010

Kärlek

I bland undrar jag om jag ens själv kan förstå hur lyckligt lottad jag är.
I dag fick jag ännu ett bevis på att jag borde förstå.
Kallt som rackarn i morse & jag var inte alls förtjust i tanken att gå ut då jag inte hittade mina täckbyxor.
Ringde mannen för att fråga om han visst vart dom kunde vara!
Men så gick det inte många minuter innan telefonen ringde igen.
Älsklingen ringde & sa att han kunde stjussa Tindra till dagis *underbart*
Sicken lycka jag slapp ut i kylan, fast jag tycker det är rätt skönt om man bara är rätt klädd.

Tänk att man har en MAN vid sin sida som ställer upp i vått & torrt.
Är man inte lyckligt lottad då så säg?



Detta träd fick vi på vår bröllopsdag 070707 av ett par vänner.
Tycker det är så fint.
Trädet har växt en hel del sedan dess & likaså vår KÄRLEK till varadra!

"Vad än sker,
jag dig älskar
tills jag ej andas mer"


Inga kommentarer: