söndag 7 februari 2010

Kvällen i text & bild...

Började med att vi åkte hem till Mariette med familj, barnen lekte på, männen surrade & vi drack lite gott.
Vi började surra om hur vi skulle ta oss in till stan, ja ni som känner Mariette vet att hon kan hitta på det mesta.
Så över transporten in till stan blev jag lite orolig när hon berättade att vi skulle åka buss.
Mina tankar snurrade för fullt!
Klockan närmade sig & in på gatan kommer en limmo.
Snacka om att man blev snopen!
Bättre än buss? (läs JA)

I limmon påväg in till stan blev vi bjuden på drink vilket slank ner väldigt fort.

Här kommer en bild på "bussen" vi åkte till Statt!

Brudarna gosar i hop sig efter all den goda maten vi mumsat i oss.
Sedan väntade limmon på oss utanför Statt, då ena gänget skulle på Melodifestivalen & vi skulle på Olles.
Med i limmon bjöds även Bert Karlsson in vilket var väldigt trevligt!

Bert i egen hög person!

Mariette & Bert.

Bert & Jag.

Lina & JAG på dansgolvet- Olles.

Mariette & JAG på dansgolvet!

Vi dansade så svetten lackade i pannan.
Detta var verkligen en av dom roligaste kvällarna i mitt liv.
Inte trodde jag att man skulle få träffa Bert Karlsson i lilla Ö-vik!

Nu väntar en dusch & lite sömn, mer om denna underbara kväll kommer när jag fått sova lite!
TACK kära vänner för denna kväll!

1 kommentar:

Emma ღ sa...

Oj, vilken underbar kväll UTAN BARN Ni måste ha haft det. Man önskar nästan att man vore med. Vilken överraskning med limo som Mariette hade fixat åt er. Det gissar jag att du ej hade räknat med.

Jasså, Ni känner Lina oxå. Hade lite kontakt med henne för några år sedan, men det var länge sedan jag pratade med henne :(

KRAM