lördag 20 februari 2010

Varje minut

Tiden bara tickar på.
Ingen vila i dag inte, men kul ska vi ha då det i dag blir kalas på Knasiga Kojan!

Vi kom hem rätt sent i går & vi pysslade på här hemma nästan till 03.00 i natt så man är rätt seg i kroppen.

Så ser det numera ut i hallen!



Och i gillestugan....
Tro det eller ej men vi hjälptes åt & jag sydde alla dessa kuddöverdragen i natt.
Mycket korkat beslut av mig, att ta på mig & göra det.
Men tusan jag & min symaskin börjar bli vänner.
Visst han morrade några gånger...
Gubben frågade vad jag hade drucki´t eftersom jag var så lugn när det inte gick som jag ville.
Jag säger då bara det SÖMNBRIST!

Dock vill vi ha fler STORA kuddar så är det någon som ska ner på IKEA snart så hojjta gärna till!

1 kommentar:

Two Hearts sa...

Gud va snyggt ni fick till det, (var ju kanonfint innan oxå förstås). Hallen ser jättemysig ut med den snygga spegeln och hyllorna på sidan. Soffgruppen blev kanonfin, mycket snyggt =) 5+++++ :)