lördag 2 januari 2010

#2

Jag som skulle komma i säng tidigt i går...
Försökte i allafall trots att jag inte var trött.
La mig i sängen strax före 23 snåret, såg lite tv och yes jag började bli trött.
Höll just på att somna till så givetvis var det någon som hade raketer kvar som var tvungen att skjuta dom just 23.50.....*suck*
Lyckades slummra till igen så 00.11 ringde brorsan på mobilen och sa att allt hade gått bra på hemresan från fjälls.
God tanke bakom det hela, men jag var halvts sovande och kommer knappt i håg att han ringde.
00.33 vaknade Tindra och skrek efter mamma så det var bara att he sig upp och hämta henne över till vår säng.
Så efter 01.00 någon gång lyckades jag somna i allafall.

Tur att jag hade ställt väckarklockan på 08.00 i morse.
Vaknade i tid och vi gjorde oss klara för att åka in till stan på overallsjakt.
Vi hittade en på Stadium så det gick väldigt lätt och smidigt.

Sedan blev det en tur till Ö&B, Rusta & Willys.
Så i kväll blir det en tur med bobben och nya overallen.
Samt kommer brorsan hit på en bit mat så det blir mycket trevligt.
Får höra hur han och grabbarna haft det i fjälls.

Kram T

Inga kommentarer: