måndag 11 januari 2010

Lite Lite....

Ja jag har fortfarnade ont i fingret men det känns betydligt bättre.
Så om drygt 1 vecka ska vi prova ut hur mycket större dom ska göra min ring.
Känner mig väldigt naken utan ringarna på fingret, men vad tusan ska man göra på när man inte kan ha dom på sig :(
Men det är väl som vanligt det, allt i livet kan inte vara perfekt på en och samma gång.

När vi var in till stan hittade jag lite nya kläder till Tindra på polarn så nu blir det ännu mer att vika och tvätta.
Har en tvättar kväll i kväll.
Trist men ett ont måste helt enkelt.
Så i morgon får jag väl ta mig i kragen och vika all tvätt.

Kram T

1 kommentar:

Two Hearts sa...

Här ska tvättas oxå, och det finns även massa tvätt som ska vikas... Att man inte kan anställa ett kokerska, en tvätterska och en städerska.. Va livet skulle vara perfekt då :P