tisdag 19 januari 2010

Kolla ut...


När jag stod och lagade mat i dag så var det som att all min uppmärksamhet bara drogs ut.
Lyckades komma på att jag skulle hämta kameran och föreviga denna underbara syn.
Det var så vackert och tyst ute att jag höll nästan på att glömma maten för en stund.

Tänker inte göra längre inlägg än så för i kväll.
Nu ska jag slänga mig i soffan med senaste skvallerblaskan & sedan ska jag märka upp Tindras sommarkläder som kommit i dag.
Underbart med postorder vissa stunder!

Kram T

2 kommentarer:

Two Hearts sa...

Åh vilken fin vinterbild :) Nästan så att du skulle gjort en förstoring och rama in och ta fram under vinterhalvåret, blir eget som ingen annan har :D

Bubbelmamma sa...

Ja visst, kanske får ta och göra det.
Blir väldigt personligt i allafall.
Ja vem vet, grannen kanske har en lik bild ;)