lördag 9 januari 2010

På hal is..

Jag & Tindra begav oss till isbanan för att ta årets första riv på isen.
Sagt och gjort vi klädde på oss och gav oss i väg på sparken, vilket vi inte skulle ha gjort.
Gick inge vidare att sparka...men men...
Dit tog vi oss i allafall.
Tindra staplade runt som bambi på hal is, så sött och verkligen höll hårt i mamsen.
Efter en stund var det nog och då ville hon hem, ringde efter pappa så han kom med skotern och hämtade sessan.
Jag släpade hem sparken, sedan genade jag vid skoterspåret.
Där gick det undan med sparken vill jag lova.
Tur att Tindra inte satt i sparklådan....

Kom och hem och vi packade in oss i bilen för att åka in till stan och luncha med Tobbe & Madde.
Blev även ett besök på Barnenshus & Djurmagasinet.

Sedan middag, efterrätt och en massa surr hemma hos oss.
Så för en stund sedan åkte om hem till Umeå i gen.
Jag hoppas verkligen att dom kör försiktigt!

Nu väntar mys i soffan och Paradis Hotel XL.

Kram T

Inga kommentarer: