fredag 1 januari 2010

Efter lite sömn...

Här kommer lite bilder från gårdagen....

När barnen lagt sig mumsade vi föräldrar på nyttiga saker...



Alla blev mätta & belåtna så det var ett gott tecken!



Stefan & Mariette in action!*superkul*



Stefan, Mariette & Anton som ville hålla oss sällskap.



Tindra ute i kylan, tur att det inte var så kallt ute!



Mariette & Anton i action!



Tindra spexar...

Ja bilder på söta Robin ska jag först fråga M om jag har tillstånd att lägga ut.
I så fall kommer den i ett annat inlägg.
På bilden jag tänkte lägga ut är han söt som en prins....*fast det är han alltid*

I dag vet jag inte alls vad som står på schemat, något hittar vi alltid på så det är jag inte orolig över.
Skulle vara skönt med en liten prommis!

Kram T

2 kommentarer:

Two Hearts sa...

Lägg ut den bilden du :) Prins med glans :)

Two Hearts sa...

Du får gärna maila över lite kort *blink*