torsdag 14 januari 2010

Fota

Tindra fotar!



Dagen har varit händelserik må jag säga.
Tur att vi slapp stressa på morgonen i allafall.
Kallt var det men när vi väl kom ut gick det fin fint.
Vi åkte in till stan och käkade lunch.
Sedan var det dax för T att besöka tandsköterskan (3års kollen) och T tyckte inte allt det var någon höjdpunkt.
Men efter lite genomgång av stolen, sugen, vattnet, ja allt så lossnade det.
Alla tänder var vita och fina så allt såg bra ut.
Tindra fick ett gosedjur och en tandborste när vi gick därifrån.
Hennes dag var räddad.
Vi åkte sedan och gjorde oss ett besök på Knasiga Kojan.
Visst hade hon roligt där men för en annan som sett några lekanläggningar så anser jag att denna var en av dom sämsta.
Det kändes verkligen "rappligt och billigt".
Tur vi fick sällskap!
Men Tindra lekt sig less i allafall, dock sprang hon och fotade en massa knasiga grejjer.
Väldigt kul att hon gillar att hålla i kameran.

Sedan somnade tösen i bilen påvägen hem så det var bara att bära in henne.
Och sova det gjorde hon.
Både hon och pappa somnade gott på soffan.
Blir lätt så efter en hård dag med massor av nya intryck.

Mitt senaste inköp som jag ska ge bort kom med posten i dag.
Jag kommer lägga ut bilder på det sedan då jag gett den till personen som ska få den.
Jag hoppas den kommer blir uppskattad!

Kram T

Inga kommentarer: