onsdag 27 januari 2010

Shoppingtajm



Blev lite shopping på stan i dag.
Även två nya dvd filmer till Tindra kom jag hem med.
Hon har fått tycke för Alfons nu så jag passade på när jag såg att dom hade dessa filmer på Åhlens.
I var och varannan butik i stan hängs det om just nu så man går vilse.
Känns som att man är i en främmande stad.

Annars så fortsätter jag min jakt efter biljetter till Melodifestivalen.
Hoppas jag hittar några för det vore så kul.
Jag & Jennie hade jättekul sist.

Vilket väder vi möttes av i dag, jag njuter!!!
Men visst måste jag erkänna att jag längtar efter våren & sommaren.
Semestertrippen med husvagnen i sommar är mer eller mindre helt planerad så nu är det bara att boka och invänta tiden.
Känns skönt!

Kram T

1 kommentar:

Emma ღ sa...

Jasså, vart ska Ni i sommar då? Blev allt lite nyfiken.