lördag 16 januari 2010

Härliga L

Vi klev upp i tid och pallrade oss in till stan.
A gick och klippte sig medans jag och T gick och köpte danskläder åt henne.
Sedan inhandlades det nya skenor till bobben nr 2 som har dom trasiga.
Lunchade på Max, vilket var mindre gott.
Jag har lite svårt för hamburgare, men i bland får jag för mig att jag ska testa och att jag ska får en annat uppfattning.
Men icket, blev snarare mer äcklad.
Så nuggets får vara i topp ett tag till.
När vi kom ut till bilden kände jag hur jädrans ont i huvudet jag hade.

Åkte hem tog alvedon och la mig på soffan, givetvis somnade jag.
Nu är man pigg och allert.

Väntar bara på att svärmor ska komma snart så ska vi åka i väg och äta en bit mat på Höga Kusten Hotellet.
Dom har så underbart god mat där.
Det smälter verkligen i munnen bara av tanken på att vi ska dit och äta.
Hörs i kväll!

Kram T

Inga kommentarer: