onsdag 6 januari 2010

Röd onsdag!

Kollade på termometern i morse när jag steg upp....*svinkallt*
Ska strax göra klart matsäcken och sedan åker vi ut till skogen.
Bara att klä på sig så man inte fryser.
Tänker ha med mig kameran och hoppas få med mig några fina kort hem.
Om inte annat blir det kort på lekande barn eftersom att vi ska till Fam Nordström senare i dag.

Fick ett önskemål om att dela med mig av matschemat, så på söndagar kommer jag lägga upp kommande veckans matschema.
Låter det bra?

För övrigt så känner jag mig fortfarande lika nöjd med håret.
Skönt att ha det fixat i tid då det vankas bröllop den 23 Jan 2010.
Och i går sa det bara klick så nu vet jag vilka kläder jag ska ha på mig oxå.
Bild på det kommer närmare dagen D.

Bäst jag letar termosen så vi kommer oss i väg snart!

Kram T

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har! Tack snälla för din kommentar inne hos mig. Den gjorde att jag hittade in hos dig!

Kram

Two Hearts sa...

Tips på mat sitter aldrig fel... vi borde nog göra veckoschema oxå, men man kommer sig aldrig för.