lördag 30 januari 2010

Äpple


Detta fina äpple köpte jag under vår semester sommaren -09 på Öland.
När jag ser äpplet spelas allt roligt som hände under sommarne upp i mitt huvud.
Tänker jag tillbaka på sommaren 2009 var det en av dom bästa somrarna i mitt vuxna liv.
Ja om man nu ska kallas dig vuxen när man alltid är yngst...
Men jag blir gammal jag med, så Mariette min vän snart är jag i kapp!

Dagen i övrigt har varit kanon, visst den har varit lååång men det beror på att vi vaknade så tidigt i morse.
Vi har hunnit med en massa i dag och det är en härlig känsla.
Min bror har även fått lös sin skoter så han är kanske nöjdast av oss alla.

I morgon är det söndag och jag hoppas det blir milt ute så man kan ta dig en prommis med familjen.

Kram T

2 kommentarer:

Two Hearts sa...

Klart du är vuxen bruden :) Du har ju ändå lite mer vuxenpoäng än mig *fniss*, även fast du inte ramlat över 30-sträcket :P

Bubbelmamma sa...

Det där med 30 sträcket fattas för att det ska bli fullpott!