måndag 26 oktober 2009

Allt & inget

Som sagt gårdagen började perfekt med en lååång sovmorgon.
När vi vaknade höll vi på att tappa hakan.
Klockan var 11.30 tack o lov att man skulle dra tillbaka klockan en timme.
Så vi fick en del gjort under dagen i allafall.
Började med att åka ut till Moliden för att A skulle hjälpa sin bror att montera några nya element i deras hus.
Så Tindra och Milton busade på för fullt undertiden.

Efter det åkte vi och käkade lite lunch samt handlade lite.
Åkte ut till Johan och Sanna för att ser hur det går med renoveringen.
Nu börjar det ta sig för dom.
Möblerna börjar komma på plats så snart blir det väl inflyttningsfest....

När klockan slog 18.00 befann vi oss hos våra vänner på Varvet, då var det dax för Ljusparty.
Har varit mycke partyn/träffar av olika slag nu ett tag så det är trevligt.
Alltid hittar man något som man vill köpa.
Strax efter 19 snåret var vi tvungna att åka för T var så trött.
Och vi kom bara innanför dörren så ville hon i säng.
Innan 20.00 när Ensam mamma söker började så sov hon.
Så T var helt slut som artist för dagen.

Vi såg på Ensam mamma söker och käkade middag sedan kröp vi i säng.

Och i morse vid 05 snåret vaknade jag igen med det där läskiga trycket över bröstet igen.
Så jag värmde vetekudden och gick o la mig igen.
Snacka om att jag sov göt sedan.
Vaknade för 30 min sedan och har inte alls ont.
Så vi får se hur det känns under dagen.

Återkommer i kväll!

Inga kommentarer: