fredag 23 oktober 2009




Puhhh känner mig helt matt i kroppen.
Mitt tryck över bröstet som jag hade tidigare i sommar har kommit tillbaka och nu varat i 3 dagar så jag hoppas verkligen att det går över.
Sedan har jag ont i skallen mest hela tiden.
Var i komtakt med sjukvården i dag och dom trodde att det kunde vara så att jag har inflammation i bröstbenet som går i hop med revbenen.
Ja tusan så det är bara att bita i hop och försöka tänka på annat.
Det jobbiga är dock att jag är så fruktansvärt trött och brinner av för minsta lilla.
Hoppas att lite sömn har en positiv effekt.
Om inte annat behöver jag bara tänka på Ikea och morgondagen så är all smärta borta.

Över till mitt besök hos Emelinda.
Som vanligt blev jag nöjd även denna gång.
Färgade det lite mörkare nu när vi går mot mörkare tider.
Även Tindra klippte sig i dag men inte på samma ställe som jag.
Utan hos en Herrfrisör, det går det oxå.
Tindra gillar inte att gå till frisören eller hålla på med håret allt så det gäller verkligen att ta tillfället i akt när det tillåts.
Så jag och mamma (tindras mormor) gick in till första bästa frisör vi kunde komma över och efter lite gnäll så kunde det klippas.
Dock i mitt knä.
Blev perfekt utom att luggen blev lite väl kort.
Tusan den växer ut och sedan var hennes lugg sååå lång att den gick rätt in i ögonen.

Vi har varit ute hela familjen nu i kväll och satt in alla barnstolar i bilen.
Inte det enklaste men det gick.
Så senare i kväll åker A i väg och hämtar släpet vi ska packa fullt med Ikea saker i morgon.
Visst var det så Mariette?
Själv ska jag unna mig nya kläder, känner att jag verkligen behöver unna mig själv saker nu!
Men ni ska se att det slutar med en massa kläder till Tindra i allafall.

Nu ska vi ladda inför Idol!

Inga kommentarer: