måndag 26 oktober 2009

Tvätt-tajm




Efter dagens shopping är det dax att tvätta lite.
Efter besöket på vc åkte vi till Häggströms modehus i Lögdeå och shoppade lite.
Wow wow wow ni kan inte ana det men jag hittade en topp till mig själv med.
Känns nästan för bra för att vara sant.

Sedan kom kläderna jag besällt från Me and I oxå.

Besöket på vc gick bra, fick undersökas och sedan göra EKG och sedan fick jag träffa läkaren igen.
Och som vanligt kom dom inte riktigt fram till va det kan vara utan jag fick några tabeletter utskrivna som jag ska äta på prov i ca 2 vckor får att se om det blir bättre.
Så nu vill jag inget annat än att det ska gå över.

I bland önskar man sig så mycket men just nu önskar jag bara att min familj samt nära och kära får vara friska livet ut!

Ha det gött!

Inga kommentarer: