tisdag 20 oktober 2009

Hemma igen

Sååå skönt att vara hemma igen.
Dagen blev inte alls som vi hade tänkt oss.
Tindra skulle som sagt på dagis i dag men när vi började gör oss klar så ville hon inte dit.
Utan hon ville på Stor & Liten i stället.
Så det blev inge dagis i dag uatn tösen fick som hon ville.
Kan själv erkänna att vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans.

Åkte sedan in till stan och shoppade lite.
Tindra köpte 3 st penslar och ett par väldigt färg glada strumpbyxor.
Och jag själv unnade mig 2 st tröjor från Gina, har inte provat dom ännu men jag hoppas dom passar.
Passar dom bra så kommer jag nog köpa fler på Gina i S-vall.
Om nu Gina finns i Birsta gallerian.....?
Ja det återstår att se.

Känner mig lite trött och slö i kroppen så det skulle vara skönt i fall det blev en tidig kväll i kväll.

1 kommentar:

Two Hearts sa...

Jo Gina finns i BirstaCity gallerian :D http://www.birstacity.se/Butiker/default.aspx

Synd det inte finns nån liknande sida med alla andra butiker i Birsta... man vet ju av BOOM, Rusta, Mediamarkt m.m men man vet definitivt inte alla, synd:/