fredag 30 oktober 2009

Bio

Har haft hemma dag i dag med hela familjen.
Själv mådde jag verkligen inge vidare i morse.
Biverkningarna av tabletterna jag fick av läkaren har hunnit i kapp mig.
Så fy blir inga fler tabletter nu på ett tag.

Tack o lov så gick det över under dagen så jag & Tindra gjorde oss ett biobesök och såg Nicke Nyfiken 2.
Tindra satt still nästan hela tiden, så det gick betydligt bättre den här gången än förra vill jag säga.

Vi fixade även pumpan inför morgondagen, så nu är det bara att invänta självaste dagen så vi får ställa ut den och tända lite ljus.

Sedan åkte vi hem till mormor och käkade lite pizza.
Vilket var riktigt gött.

Så nu sitter man här hemma i soffan och myser.
Andreas fick larm på tvätten så han var tvungen att åka i väg men han är nog hemma snart igen.

Inga kommentarer: