söndag 11 oktober 2009

Grattis!

I går i alla hemlighet så gick min pappa och gifte sig.
Efter över 18 år tillsammans så slog dom äntligen till och gjorde slag i saken.
Kan inte annat än säga GRATTIS!!!

Nästa helg kommer dom på besök så nu gäller det att tänka fort och komma på någon bra bröllopspresent till dom som redan har ALLT!

Över till något helt annat....
Hade tänkt pallra mig in till stan i dag och hitta en vinterjacka till Tindra.
En som hon kan ha på dagis och bara leka i tills snön kommer då vi tar fram dom nya vinterkläderna.
Såg att dom hade 25% rabatt på ALLA ytterplagg på Kappahl så jag hoppas jag hittar någon där som faller oss i smaken.
Risken finns väl att storleken är slut.
Sedan brakar vi nog i väg en sväng till Johan & Sanna igen.
Men i dag skulle det tydligen vankas fika hörde jag.....*mums*

1 kommentar:

Anonym sa...

En upplevelse tycker ja ni ska ge!