lördag 31 oktober 2009

Ont-Sjukan

Dagen började med att Andreas mobil ringde väldigt tidigt.
Vi klev upp och gjorde en mysig frukost samt gjorde oss klara för att åka till Nävertjäl på markand.
Allt gick som planerat men aj så ont jag hade.
Mitt tryck över bröstet vill verkigen inte ge med sig så jag åkte in på akuten.
Blev då hänvisad att ringa jourcentralen igen så sagt och gjort så gjorde jag det och efter 17 min i telefonkö blev det äntligen min tur.
Fick en tid kl 19.00 så vi åkte hem och slappade lite tills det var dax att åka till Änglafesten i kyrkan.
Tindra tyckte det var väldigt intressant och på utställningen så var hennes änglar med.
Vi fikade och pysslade lite i församlingshemmet sedan åkte vi hem och gjorde lite käk.
Tur att farmor följde med.
Så sedan åkte jag och A in på sjukan.
Fick träffa en läklare och dom konstaterade att jag har en infektion i böstbenet.
Visst låter det skönt?
Så nu ska jag äta ipren 3 gånger om dagen tills infektionen läkt ut sedan ska jag börja gå hos en sjukgymnast.
Så tack o lov behöver jag inte äta tabletterna jag fick utskriven av läkaren på vårdcentralen i måndags.
Känns väldigt skönt eftersom jag mår så illa av dom att jag kräks.
Så nu är det bara att vänta vänta och vänta tills detta gått över och jag hoppas verkligen det går undan!

Inga kommentarer: