tisdag 27 oktober 2009

Soffpotatis

Känner mig verkligen som en soffpotatis.
Har lagt Tindra i säng nu så jag hoppas hon somnar snart.
Nog för att det inte finns någe bra på tv i kväll men om inte annat kan man bara sitta och sappa mellan kanalerna.

Dagen på stan gick galant.
Vi köpte en danskjol och stor till Tindra, så när vi kom hem tog hon på sig dom och dansade för fulla muggar i köket.
Sedan blev det hårsnoddar, armband och halsband inhandlat för hennes del.
Köpte 10-pack strumpor till Andreas på Niklas klädshop och till mig själv köpte jag en fusk halsduk på H&M.

Annars så har dagen flytigt på riktigt bra.
Ska strax slänga i hop lite käk till mig själv och göra allt för att hålla mig vaken tills A kommer hem.
Får se hur det går.
Samtidigt skulle det vara väldigt skönt att bädda ned sig i sängen med lite godis och bara titta på tv.

Inga kommentarer: