måndag 19 oktober 2009

På plats...

Nu är skrivbordet på plats i tösens rum.
Shit så annorlunda det blev bara för att lilla bordet med två små stolar åkte ut och skrivbordet åkte på sin plats.
Nu blir det att inhandla lite skrivbordsprylar på Ikea på lördag.
Fasiken nu längtar jag ännu mer.

Men första ska jag klippa mig.
På fredag blir det en ny JAG!
Får se hur det blir denna gång.
Kan verkligen rekomendera Emelinda på Rut & Karl.
Har blippt mig hon henne nu några år och jag har aldrig blevit det minsta besviken.
Som sagt det är kul att prova något nytt i bland så vi får väl se...
Tror jag vill börja spara lååångt igen men man hinner ändra sig 1000 gånger.

Nu känns det som att det skulle sitta fint med lite fika och sedan krypa i säng.
Måste ladda inför morgondagens städning av Tindras rum.
Jag & hon städade det nu i kväll men i morgon medans hon är på dagis hade jag tänkt sätta mig och städa alla lekbackarna.
Se vad som är värt att spara på.

Nattis på er!

Inga kommentarer: