fredag 9 oktober 2009

Pysseltjejen

Trött efter att ha varit ute i lekparken och lekt samt plockat kottar.


Sedan passerade en energikick så då skulle det göras konster i hallen.

Och när vi tagit av oss alla ytterkläderna och rensat kottarna från allt annat så var blev det pysseldax.
Glitterlimm och allt dess tillbehör skulle fram så det kunde pysslas ordentligt.
Trots att det blåser ute så¨var det faktist rätt skönt ute.
Tindra är väl bättre klädd än mig må jag säga men men....
Får skylla mig skälv.
Fingervantar hade inte skadat för min del.
Tror det blir att inhandla några par till mig själv nästa gång jag gör ett besök i staden.
Och en liten hemlis, lampan jag beställde tidigare har nu kommit.
Ska hämta ut den i eftermiddag så sedan blir det montering.
Bild kommer i kväll!



Inga kommentarer: