torsdag 29 oktober 2009

Ljus-torsdag

Jahapp så var det torsdag igen då.
Veckorna bara rusar och det känns som att jag inte alls hinner med.
Tindra ville inte alls hem från dagis i dag så det blir spännade dag i morgon.
Hade tänkt att vi ska gröpa ur pumpan i morgon så det är gjort tills på lördag.
Blir mysigt med marknad oxå så jag hoppas det hinner bli lite vitt på backen tills dess.
Men det återstår att se.
Vi var även i väg och köpte presenten till Wille i dag.
Kommer bli perfa med tårta och annat götta på söndag i Stybbers.

I kväll tänkte jag mysa ner i soffan med lite varmt i en kopp.
Får se vad jag hittar.
På tal om soffa så skulle jag vilja ha en ny.
Stor med två divaner....(drömma kan man).
Som det är nu så ligger jag på 3an och A på 2an....
Visst låter det väldigt rättvist?
A har just nattat T så det blir en verkligen "slappning" på hög nivå.

Snart börjar Mammas pojkar och efter det blir det Inlåst.
Inlåst har jag aldrig sett för eftersom jag brukar se Lyxfällan.
Men i kväll blir det Inlåts i stället på tvtablån.

Inga kommentarer: