söndag 1 november 2009

111

Kan inte förstå att det redan är den 1 november.
Så mysigt nu fattas det bara lite vitt på backen, så jag längtar.
Dagen började vi med en tur bort till Fjällåkern för att kika på ett sommarstugeobjekt.
Visst huset var verkligen fint och inte så långt hemifrån så det var perfekt.
Men tyvärr kan inte stugan i Holmsjö slitas från våra huvuden.
Självklart kan man undra vad vi ska med en stuga till när vi både har hus & husvagn, men jag säger som Tzatziki skulle ha sagt -När den rätta dyker upp säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill....
Hoppas det blev rätt nu, någonting i den stilen säger han va?
Sedan åkte vi bort till stybbers och på kalas.
Mitt kusinbarn Wille har fyllt 2 år så det blev tårta och gött fika i stora lass.
Efter det bar det av till svärmor för en bit mat och sen åkte vi och tvättade bilen.
Behövdes verkligen efter dagens körning efter alla dessa blöta vägar ute i skogen.
Så nu håller A på att natta Tindra och medans sitter jag och ladda inför Ensam mamma söker.
Blir bara mer och mer spänning nu i programmet.
Undra vilka mammorna väljer?

Min hälsa är betydligt bättre i dag än i går så det känns skönt.
Nu kan jag både andas och skratta utan att det gör fullt så ont som det gjorde i går.
Så det verkar som att det är på bättringsvägen.

Tjingeling på er alla!

Inga kommentarer: