torsdag 26 november 2009

33 år

GRATTIS ÄLSKLING PÅ 33 ÅRS DAGEN!
Jag tror nog att han har haft en rätt bra föelsedag.
Fika och en massa surr.
Mitt huvve är så trött så det ska bli väldigt skönt att krypa ner i sängen vill jag lova.
Efter alla hade åkt bar jag och A ner sofforna så det går smidigare i morgon när min vän kommer och hämtar dom.
Och nu ekar det nästan här på övervåningen.
Ser väldigt stort ut när bara våra + Tindras fotölj står där.
Tur att vi kan gå ner och mysa i soffan om vi vill.
Soffan i gillestugan är väl inte allt för stor men vi rymms.
Den nya soffan kommer passa kanon här uppe.

Tindra ville vara hemma från dagis i dag så då gick vi på liten och stor när det började och tro det eller ej men Tindra bäddade ner sin lilla gosekatt i vagnen och skulle styra den en bit.
Sedan ville hon att jag skulle styra så hon kunde gå själv.
Hennes små ben gick hela vägen till kyrkan och det måste väl vara närmare 2 km.
Undra om inte hennes ben kommer värka i natt.
Det skulle då mina ha gjort om jag var i den storleken och gick så långt.
Men hon klagade inte...

Surrade lite med min vän Mariette nu i kväll på msn så from i morgon kommer vi lägga upp en liten notis varje dag om vad vi har ätit till middag.
Dels för att kunna ge varadra tips.
Själv så tycker jag att man har svårt att komma på nya och våga prova nya rätter.
Så vi får väl se hur det kommer gå.
Hoppas få lite inspiration av det hela.

Nää nu ska jag kila ner och se hur det går för A att fixa och trixa med julmusiken inför festen i morgon!

Natti natt på er!

Inga kommentarer: