söndag 8 november 2009

Grådag

Sicken grå dag det har varit i dag.
Vi började dagen med en tur ner till Gallsäter, där vi dumpade av Persson på jobbet som var lite sliten så här dagen efter.
Vi blev bjuden på riktigt god mat så vi alla var riktigt mätta när vi åkte hem igen.
Sedan blev det besök på alla möbelaffärer i stan som var öppna.
Vi hittade en soffa vi ville ha så nu blir det att kolla måtten på den så allt får plats.
Efter det åkte vi på Barnenshus för att Tindra varit så duktig under dagen.
Där köpte vi ett spel och lite lera.
Sedan var jag helt slut så det var riktigt skönt att sova en stund på soffan när vi kom hem.
Jag hann knappt slå upp ögonen, hör en bil komma efter gatan.
Ja visst ser ni då kom Fam Sjölund från Moliden på besök.
Var trevligt samt fick Tindra & Milton leka lite i dag med.

Så dagen har varit helt perfekt.
Missade självklart inte Ensam mamma söker i kväll.
Försöker ta mig in på tv3´s sida för att kunna se vad som hände efteråt men det verkar rätt hopplöst.
Men tänker inte ge mig, jag vill se!

Inga kommentarer: