lördag 7 november 2009

På plats

Hahaha så glad jag är, fick äntligen kläderna på plats.
Rensade garderoben riktigt ordentligt.
Mamma ska få en blå ikea kasse full med kläder och sedan fyllde jag en sopsäck med kläder som jag anses ska kastas.
Känns så otroligt bra att jag tog tag i detta i dag.
Dock känner jag mig en aningens yr i bollen eftersom jag inte ätit frukost ännu.
Så jag håller nu på att fixa lite lunch i stället.
Hoppas att A och T kommer hem snart.
Det är väldigt ensamt här hemma måste jag erkänna.
Ska slänga i mig lite mat, ta mig en dusch och sedan slänga mig på soffan och se om det är någe bra man kan glitta lite på.

Vad som händer i kväll har jag ingen aning om.
Skulle kännas skönt att komma ut lite, fast vårt badrum behöver oxå lite tid.
Så det får nog bli en hemmakväll i fall A inte planerat någonting annat!

Inga kommentarer: