måndag 16 november 2009

Tradera

Ropade hem min dyraste tradera vinst i dag.
En cykelvagn till Tindra som man även kan styra som barnvagn.
Helt perfekt nu när hon börjar bli större och inte åka så mycket vagn.
Förra veckan var jag oxå på hugget, men den cykelvagnen blev tyvärr inte vår.
Så nu jäklarns, gjorde ändå en mycket bra affär.
Kikade på Blocket och där hittade jag liknande för 1595 kr + frakt minst 200 kr.
Själv kammade jag hem hela paketet för 1375 kr inkl frakt.
Så det känns toppen, dessutom nu när vi ska upp till umeå på lördag ska vi ta med oss en av Tindras vagnar Quinny Zappen som vi aldrig använt.
En köpare nappade på den direkt så det är kanon.
Så då blir det ett litet bidrag till cykelvagnen.
Ja nog om detta nu.

I morgon är det tisdag och jag ska klippa luggen hos Emelinda.
Äveb Tindra ska klippa till sin eftersom vi inte blev nöjda med den när den klipptes sist.(Tindras lugg klipptes inte hos Emelinda när vi blev missnöjda).
Utan nu ska Emelinda fixa den med sin magiska sax.
Som sagt man får det man betalar för och det gäller även klippningar hos frisörer.

Nu ska jag fortsätta se på Ullared!

Inga kommentarer: