söndag 15 november 2009

Datapaj

Min dator har gett upp så A försöker fixa till den nu.
Undra om det kanske är så att jag sitter vid datorn lite för mycket?
Hoppas han lyckas fixa den för hans stora dator är rätt otymplig att ha i famnen vill jag lova.
Men jag tackar och bugar för att jag får låna den.

Dagen har gått i en raskande fart vill jag lova.
Började med att åka i väg på ridskolans öppethus och Tindra tyckte det var megaskoj.
Hon red käpphäst och fick diplom, sedan red hon två gången på en liten brun söt häst som hette Prix.
Hon var så söt när hon satt där på hästryggen.
Våran lilla tjej börjar verkligen bli stor.

Sedan mot eftermiddagen åkte vi och grattade Mariette som fyller 31 år i morgon.
Och det kan man verkligen inte tro att hon passerat 30.
Ser inte ut att vara en dag över 25, dessutom har hon en massa energi så jag vore tacksam om hon kunde smitta av sig lite.
Men man kanske får mer energi när man blir två barns mamma?

Inga kommentarer: