tisdag 10 november 2009

Mina änglar



Ligger i sängen, Tindra tyckte nog att det var väldigt kul när pappa kröp ner i hennes säng.
Ser väldigt trångt ut med tanke på att Tindra har en juniorsäng.
Hon kommer nog inte somna i första taget eftersom hon somnade drygt 1 timme på vägen hem från dagis i dag.
Men hon kom i säng lite sent i går så hon behövde nog ta igen sig lite.

Fick hämta mitt me and i paket och jag kan säga att jag ångrar absolut inte att jag beställde tröjan som jag tyckte var lite för dyr för mig själv.
Att man kan kosta på barnet en massa är en helt annan sak än till en själv.
Men jag är nöjd över mitt köp.

På vägen hem från stan såg jag en som pyntat ett träd med julbelysning.
Shit vad det började klia i fingrarna.
Men så fort jag berättade det för A så sa han stop.
Så vi kom fram till att vi ska pynta jul sista söndagen nu i november, så jag längtar!
Ska slå in paketen till Tindras julkalender oxå i kväll eftersom att jag inte gjorde det i går.

Nu ska jag kika vidare på Äntligen hemma!

Inga kommentarer: