fredag 27 november 2009

Frillix

Ja så var frillan klar, make upen lagd så nu är det bara att vänta ut klockan.
Snart ska jag hoppa i kvällens outfit.
Får se om kameran lyckas fånga mig något under kvällen.
Jag har givetvis med mig den i högsta hugg.

Tindra går mest runt och frågar när mormor ska komma.
Klart att hon längtar dit då hon får 100% uppmärksamhet, inte som hemma.
Nog för att hon får all den uppmärksamhet hon behöver så blir det ändå nått extra när det är mormor.

Ida med familj var och hämtade sofforna tidigare i dag och det gick bara fint.
Hoppas hon blir nöjd.
Även kidsen följde med och dom hade blivit riktigt stora.

Så var det dax för min och Mariettes grej nu då.
Mat ja vad säger man.
Lunch: Potatis, lax och sås.
Middag: Julbord.

Ska allt kolla till M´s blogg och se om hon har bloggat om mat något i dag.
Huvudet stränger i dag oxå men det kanske blir bättre med lite alkohol i kroppen......lr vad tror ni?

Kram på er och ha en härlig kväll!

Inga kommentarer: