onsdag 25 november 2009

Glaaaaaad

Ja så var sofforna sålda.
Min vän Ida köper dom och kommer dessutom och hämtar dom på fredag så här går det undan.
Känns skönt att det är tomt när den nya soffan kommer på måndag.
Funderar på vad Tindra ska ha för kläder på sig i dag på fotograferingen.
Får kika bland hennes kläder och se om jag hittar någonting som passar lilla fröken.
Ska börja klura på lite middag innan jag hämtar T från dagis.
Börja längta efter cykelvagnen oxå, hoppas att den kommer snart.
Har dock bara gått 1 vecka och det skulle ta 2 veckor men man kan hoppas det går fortare än så.

Blir att sitta i sofforna extra mycke nu, och skulle vi sakna dom får vi väl åka upp till Ida och glo på tv.
Hoppas vännen min blir nöjd med dom!

Nu kommer postis så nu ska jag hämta alla räkningar som säkert damp ner i lådan.....

Inga kommentarer: