söndag 13 december 2009

2009

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, köpte en sprillans ny husvagn, åkte utomlands & mycket mer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav tyvärr inga nyårslöften.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja ett par stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.


5. Vilka länder besökte du?

Norge & Grekland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja det finns vissa saker jag saknat.


7. Vilken månad från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Augusti.


8. Vad var din största framgång 2009?

Ja bra fråga....


9. Största misstaget?

Pass, ser inte misstag som något negativt utan snarare lärde jag mig något av det.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja jag har haft tandvärk, inflammation i bröstbenet & andra "vanliga" krämpor!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & MAT!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min familj!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ingen aning.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Svårt, jag har både varit glad & ledsen under året.


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Rest runt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Äta mindre!


18. Hur tillbringar du julen?

Med familjen samt nära & kära.


19. Blev du kär i år?

Har varit kär i många år.

20. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, Mammas pojkar, Idol & Dansbandskampen, finns många fler.


21. Bästa boken du läste i år?

Det ska bli ett sant nöje att döda dig.


22. Största musikaliska upptäckten?

Pass.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

En ny bärbar telefon.


25. Något du önskade dig men inte fick?

Tror inte det, har det mesta av det jag vill ha.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Fikade och umgick med nära & kära.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det finns en sak som kunde gjort året bättre.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Helt & hållet min egen.


29. Vad fick dig att må bra?

Slutade jobba!


30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Har redan min prins.


31. Vem saknade du?

Många, bla min farfar & svärfar.


32. De bästa nya människorna du träffade?

Pass....*funderar*


Det vore kul i fall fler ville dra nytta av denna listan!

Inga kommentarer: