fredag 11 december 2009

Lucka 11

Redan fredag och jag är så lycklig, små vit flingor faller till marken.
Vi har bara slappat nu på förmiddagen....Tindra i allafall.
Jag har städat lite och rensat köttet sam marinerat inför middagen i dag.
Mormor, Krille & Morbror Isak kommer så jag hoppas att även farmor lyckas smita lite tidigare från jobbet.

Kollade lite bland Tindras klänningar och insåg att hon borde få en ny klänning som hon kan ha på jul.
Får pallra mig till stan någon dag till veckan om det inte hinns med i helgen och se om jag hittar något.
Är säkert väldigt utplockat men något finner man säkert.

Fick ett sms av M-ette väldigt tidigt i morse...ja strax före 8 snåret.
Då var hon redan ute och flängde.
Snacka om att jag fick en kick av att hoppa upp ur sängen.
Vi som låg och drog oss....
Men det var välbehövligt för att komma i gång.

IDOL FINALEN I KVÄLL!!!!!!!
Vem tror ni vinner???

Jag tror Calle!

Återkommer i kväll/natt!

1 kommentar:

Two Hearts sa...

Jasså din buse.. här sitter man och väntar och väntar men inte dyker du upp inte :P Skämtar bara :P Jag ska försöka sova här med, men hur fasen lyckas då man är en stor jalla piggelin ;)