torsdag 10 december 2009

Lucka 10

Behöver man säga det......
I dag var det dax för tösens spruta nr 2 eftersom vi bokade om tiden pga febern hon haft tidigare.
Men det gick bra, självklart föll det en och annan tår men det gick betydligt bättre denna gång än förra.

Sedan åkte vi hem och bäddade ner oss i soffan och myste ett tag.
Men fort skulle hon upp igen och leka samt öppna kalendrarna.
Vi lagade lite lunch och tänkte ge oss i väg på en liten prommis, men tror det eller ej..... det började självklart att smådroppa ute så då tappade jag genast suget.
Hoppas på bättre väder i morgon.
Luciatåg är det som står högst upp på morgondagens lista.
Så det blir en sväng till dagis och se på dom små juvelerna och fika lite.
Sedan blir det lucia middag här hemma.
Vi har fixat allt inför luciatåget så nu hoppas jag bara att det faller vita flingor till marken i natt och i morgon.
Skulle verkligen vara underbart.

Saknar mig goa vän M-ettan på msn, såg att hon var online så jag måste nog byta några ord med henne innan jag nattar för natten.

Givetvis får jag inte glömma dagens middag: Spaghetti & köttfärssås.

Inga kommentarer: