måndag 21 december 2009

Lucka 21



Kusinerna Nydahl, nu mera Sjölund & Andersson.
Flickorna lekte verkligen med varandra mest hela tiden under helgen.

Så var det måndag & jag mår inte alls så prima som jag hade hoppats.
Mitt tryck över bröstet börjar spöka nu igen.
Men det är kanske inte så konstigt nu när det är väldigt mycket som händer på kort tid.
Både saker som gör en väldigt glad & andra saker som gör en mindre glad.
Så blodtrycket lär få sig en ordentlig sväng om vissa stunder.

Som jag nämnt tidigare så har denna månad nog varit den värsta under hela året.
Så jag är väldigt tacksam att den börjar lida mot sitt slut.

Annars har dagen bara pinnat på här hemma.
Vi har varit ute och busat i snön.
Åkte på Willys och handlade lite så nu är kylen välfylld igen.

Dagens diet då....

Lunch: Hemmagjorda hamburgare.
Middag: Ris & chili con carne.

Kram T

Inga kommentarer: