tisdag 22 december 2009

Lucka 22

Kom hem o sprang fort till brevlådan för att se om vi fått några fler julkort.
Visst hade vi det & även hade jag fått en inbjudan till återträff med klassen.
10 år har redan gått så det skulle vara jättekul om så många som möjligt från vår klass gick på återträffen.
På baksidan av inbjudan stod namn på alla som gick i klassen.
Vissa har flytt Umeå & andra gift sig....*jag är en av dom*.
Vi får se hur det blir med det hela.
Ska ta & kontakta dom jag umgicks med mest & fråga hur dom ska göra, själv vill man juh inte direkt fara.

I dag har A varit en sväng på jobbet, jag & T var & hälsade på mormor en stund undertiden.
Sedan åkte vi in till stan & fixade lite småsaker.
Så nu ska jag slänga i hop smeten och steka lite pannkakor tänkte jag.

Kram T

Inga kommentarer: