söndag 6 december 2009

Lucka 5 & 6

Helgen i Sundsvall har varit toppen.
Vi alla i familjen känner oss nöjda och hoppas kunna åka i väg igen snart.
Sprungit runt på olika butiker har vi gjort och jag lyckades hitta ett och annat plagg åt mig själv.
Dessutom hittade jag ett par nya skinnstövlar på Scorett, så det blev en riktigt fullträff må jag säga.
Visst dom är lite dyrare där men vad gör man inte för att kunna ha stövlar när man har grova vader.

I går badade vi på hotellet och Tindra tyckte nog att det var helgens höjdpunkt.
Dock fick jag förbaskat ont i en tand i går och der verkar inte släppa.
Det är samma tand som jag hade ont i för ca 1 år sedan då jag fick lov att springa till tandläkaren 2-3 gånger.
Men dom hittade inge fel på den.
Så nu har jag & mamma kommit på vad det bör bero på.
Kommer troligast från bihålorna, eftersom det spränger men ilar inte eller så när jag äter glass eller dricker kallt.
Men det känns som att den kommer upp från näsan till.
Så direkt när vi kom hem så tog jag en dundertablett av A, men inte hjälpte det inte.
Hade tur förra gången då det hjälpte men inte denna.
Så jag hoppas verkligen det blivit bättre tills i morgon.

I kväll tog vi även fram granen och det gick verkligen hem hos Tindra.
Hon pyntade, sjöng och lullade på.
I fredags fick vi vårt första julkort och under veckan kommer vi skicka våra julkort.
Känns lite konstigt när det inte ens är vitt på backen längre, utan bara en massa is.

Ska slänga mig i andra divanen på soffan och glo lite på tv.
I morgon väntar en ny vecka!

Inga kommentarer: