måndag 7 december 2009

Lucka 7

Dagen har verkligen varit upp & ner.
Började dagen med att jag & Tindra skulle fixa pepparkakshuset.
Allt gick som en dans, men jag lyckades givetvis bränna mig på det smälta sockret.
Så nu har man en fin blåsa på pekfingret.
Vi gjorde klart pepparkakshuset och sedan blev det dax för lunch, stekt potatis med korv och ägg.
Tindra åt som vanligt mest bara potatis.

Senare i eftermiddag åkte vi & storhandlade.
Känns skönt att det är gjort för denna veckan.
Hämtade även ut julkorten, så nu är dom klara och ska slänga på lådan i morgon.
I kväll är det dessutom lite bra på tv.
Ullared & Mamma till en mördare.
Känner sug efter avocado med skagenröra, tur att jag köpte det i dag.
Någon middag blev det inte för min del i dag.
Är inte alls matsugen, kan bero på tanden kanske.

Nu ska jag kika vidare på Halv åtta hos mig!

Inga kommentarer: