söndag 13 december 2009

Natten

Kände mig rätt duktigt i går kväll/natt när jag för en gångskull kunde hålla mig vaken lite längre.
Kom i säng vid 01.30 snåret.
Vid 03.00 vakande Tindra och ville pilla på pottan, så då vakande man till liv.
Sedan skulle man lyckas somna om oxå.
Jag brukar absolut inte ha problem att sova, kan somna på beställning oftast.
Men i natt låg jag och lyssnade på alla ljud.
Det ska man inte göra.....
Slutade med att jag skrämde upp mig själv så mycket att jag skakade liv i Andreas så han fick gå "rond" i huset.
Tack & lov kom vi på vad som har orsakat alla dessa ljud jag legat & hört.
Parasollen på balkongen har vi inte satt fast ordentligt, så i natt när det blåste levde det om.
Sedan när vi skulle lägga oss igen var vi för pigga så vi låg & såg på tv ett tag.
Lyckades somna om strax efter 05.00 snåret.
Sov som en stock fram tills för en stund sedan.
Känner jag mig själv kommer jag vara svintrött i kväll eftersom jag inte kunde sova nattens alla timmar i natt.
Och i kväll blir det att larma neder våningen så jag inte ens behöver tänka i dessa banor jag gjorde i natt.

Hoppas ni får en go söndag!

Inga kommentarer: