fredag 25 december 2009

Lucka 24 & 25

Ja så har julafton passerat.
Känns väldigt skönt nu kan man slappna av och bara njuta av julen.
Jag är väldigt nöjd med mina julklappar, som vanligt så har min man alltid någonting i bakfickan och detta år skulle vi juh inte köra något speciellt till varadra men självklart kunde inte gubben hålla sig från det så jag fick mig ett presentkort på en ny säng.
Vilket känns verkligen toppen.

Tindra den lilla tomtenissan fick mest julklappar av alla.
På slutet var hon väldigt less på att öppna så både pappa och morbror Isak fick hjälpa henne att öppna.
Så i dag ska hennes rum städas innan det kommer några fler saker in i detta kaos.
Vi skulle nog behöva oss en tripp ner till ikea och köpa lite ny smart förvaring till Tindras rum men det hinns säkert med det oxå senare under julledigheten.

Kram T

Inga kommentarer: