onsdag 2 december 2009

Lucka 2



Fick hem cykelvagnen i dag som jag köpte på Tradera tidigare.
Tog den i dag när jag hämtade Tindra på dagis.
Hon blev väldigt glad, tack o lov så slapp jag höra allt skrik & grin för att det blåser i ansiktet.
Så det känns verkligen som ett toppenköp måste jag säga.
Tindra gav den 10 poäng på en gång, den gick alldelens utmärkt att somna i.
Ser inte så bekvämt ut men med tanke på att hon inte sover på dagarna i vanligafall så måste detta vara ett gott tecken.
Hon har säkert haft fullt upp på dagis!

I kväll blir det en tjejkväll här hemma, för min del blir det soffläge och Bonde söker fru.
Tror Tindra får somna på soffan i kväll.
Andreas den stackaren ska ha möte i kväll så han ser vi inte mycke av i kväll inte.
Men det är tur att det snart är fredag och då drar vi till S-vall och lyxar till oss hela familjen.
Det är så skönt att bara kunna åka i väg över helgen och vila upp sig bara njuta av familjen.
Andreas är väl den som mest behöver komma hemifrån och bara vara.
Jag & Tindra har juh slappar dagar rätt ofta, bara gör saker som vi tycker om!

Dagen tjejmiddag blir hamburgare och strips.
Får se om jag får hjälp av lilla kokerskan i dag när maten ska göras.

Lev & Njut!

Inga kommentarer: