tisdag 1 december 2009

Lucka 1

Redan första december.
Känns galet när det knappt är någon snö ute alls.
Jag verkligen längtar efter den.
Tindra var väldigt stolt i morse när hon fick öppna kalendern.
Så när hon kom hem från dagis smög hon även upp lucka 3 på chockladkalendern.
Den lilla busungen...men det är så gulligt när man kommer på henne.
Då tindrar bara hennes ögon och hon ler.
Har verkligen inte mage att skälla på henne för de, utan nu blir det en chocklad mindre på torsdag.
Drabbar inte henne kanske då hon har 3 chockladkalendrar och två andra med paket.

Lyckades även få till årets julkort i dag så det känns väldigt bra.
Nu är dom inskickade på framkallning så början på nästa vecka är dom klara för hämtning.
Känns toppen att vara ute i tid.

Dagens middag blev makaroner och köttbullar.
Den lilla tösen är som galen i köttbullar så i bland har även hon något att säga till om.

Nu ska jag slänga mig i säng och läsa lite.
Fick Vi föräldrar hem i brevlådan i dag och dessutom köpte Andreas Hänt Extra åt mig så jag har verkligen kvällen/natten räddad!

Inga kommentarer: